«Монтаж, обслуговування та ремонт автоматизованих систем керування рухом на залізничному транспорті»
В Одеському коледжі транспортних технологій спеціальність 5.05020203 «Монтаж, обслуговування і ремонт автоматизованих систем керування рухом на залізничному транспорті» була заснована у 2002 році. У 2003 році спеціальність увійшла до складу відділення Колійного господарства.
Після отримання кваліфікації молодшого спеціаліста за спеціальністю 5.05020203 «Монтаж, обслуговування та ремонт автоматизованих систем керування рухом на залізничному транспорті» випускники 100% працевлаштовуються на підприємства та приймаються на посади:
- електромонтера з ремонту та обслуговування пристроїв сигналізації, централізації та блокування;
- слюсаря з контрольно-вимірювальних приладів та автоматики;
- електромеханіка з ремонту та обслуговування устаткування інформаційних систем;
- слюсаря-електромонтажника;
- електромонтера диспетчерського устаткування та телеавтоматики;
- електромонтера релейника;
- електромонтера станційного радіотелевізійного устаткування;
- оператора електронно-обчислювальних та обчислювальних машин 2 розряду.
Матеріально-технічна база спеціальності:
За роки існування спеціальності було створено лабораторії:
- Лабораторія 22 «Автоматики і дискретних пристроїв СЦБ»,
- Лабораторія 1 – «Автоматизованих станційних систем керування рухом поїздів»;
- Лабораторія 35 «Телеуправління та телесигналізації»;
- 65 технічний кабінет«Автоматизованих станційних систем керування рухом»;
- 64 лабораторія «Технічних засобів електрозв’язку»;
- 69 лабораторія «Автоматизованих систем інтервального регулювання рухом поїздів»;
Навчальний полігон
Бази практики:
Дистанції сигналізації та зв’язку:
- ШЧ-1 – ст.Одеса;
- ШЧ-2 – ст.Котовськ;
- ШЧ-3 – ст. Знам’янка;
- ШЧ-4 – ст. Миколаїв
- ШЧ-5 – ст. Шевченково;
- ШЧ-6 – ст. Христинівка;
- ШЧ-7 – ст. Помошна;
- ШЧ-10 – ст. Херсон;
- ШЧ-12 – ст.Одеса-Сортувальна;
- ШЧ-13 – ст.Гайворон;
- ШЧ-14 – ст.Роздільна;
- ШЧ-15 – ст. Долинська.